retarded blogg.se

Skulle fixa till Andrea's blogg häromdagen. Då fick min blogg fnatt och ville vara likadan som hennes för att jag var inloggad på min blogg samtidigt. Därför har jag Andrea som header. Ska försöka fixa det snart när jag orkar, men det lär dröja. Hoppas ni klarar av det ;).

Har heller varit otroligt inaktiv på bloggen det senaste. På internet överhuvudtaget faktiskt.. Bor hos Pia nu ett par dagar, så hon kan komma tillbara i skorna igen. Det är rätt skönt faktiskt.
Fast igår hände något både hemskt och sketakul. Jag stog och borstade tänderna på morgonen och Linus konstaterar att Mysan(kattungen) är fast någonstans. Jag hör ett vrål från henne, men antar att hon bara är under badkaret där hon brukar sitta. Helt plötsigt får Linus se att Mysan snurrar runt i tvättmaskingen. Snabbt fick vi ut henne och fick tvättat av henne från allt tvättmedel. Någon minut till och hon hade inte överlevt. Haha, vilken syn. Lilla stackare.

Idag ska jag springa ärenden på stan, betala räkningar och så. Måste se till att plugga idag igen. Det behövs. Hade prov idag och det gick helt okej. Det är inte mycket kvar.

Gjorde också klart mitt rum i Inredning&Design igår :).

image115
image116
tvn kommer ner ifrån taket


Kössen, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0