God morgon, eller inte.

Nu har jag duschat och blivit varm, och det känns helt bra! Dock mår jag crap, jag mår illa, är yr och jag vet inte vad. Det kanske kan bero på att jag och Lina inte gått och lagt oss än. Jag vettefan vad vi gjorde hela natten, men fort gick det. Vi kollade på film och spelade oxie iaf. Är ju lagom ganska jätte feting trött, men jag får stå ut. Ska till skolan snart och jobba med livscykelanalysen. Tänk, jag kunde haft feting sovmorgon idag men icke sa nicke.

Hoppas att vi inte har någon pedagogik idag så jag kan gå hem och sova några timmar, sedan ska de pluggas åtahelveta med Lina. Om mina päron inte är hemma ska vi också laga god och nyttig mat :).

Nu blir det till att sminka sig så man ser någorlunda okej ut.

Ha en bra dag vettja, HOJ!

Kommentarer
Postat av: colis

fy fan för att gå till skolan när man inte sovit!! jag är ett vrak om jag inte får mina 8 timmar varje natt ^^

2008-02-15 @ 09:21:18
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0