Geisha och Tony Montana

Bättre blir det la inte. Idag var jag på ÖoB med Pia, Linus och Andreas. Jag skulle handla lite grajor till mamma och jag passade på att köpa en film till mig själv. Nämligen en jag letat efter med hyfsat pris. Idag hittade jag den och jag blev överlycklig! Det var Scarface med Tony Montana (♥!) Sannerligen en av de bästa filmerna, ever. Nu letar jag även efter Snatch, wraaour.
Vi åkte även över till Klas/Martin där jag hittat en lampa jag blivit förälskad i. Den kostade 100 kr och jag är glad! På bilden ser man dock inte foten för att bordet är mörkt men ^^

image118

Dags för Geisha-ätande och Scarface-tittande.
say hello to my little friend, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0