fettostisdag

Är riktigt sugen på en feting semla nu men jag gillar inte mandelmassan ;(. Är på lektion nu, är inte sugen alls och jag vill ut till Tyson igen. Sitter också och lyssnar på Ken Ring - Kelian och älskar den mer och mer jag lyssnar på den, haha. Hur söt som helst är han, lille Kelian.

Idag ska jag hem, dra en film, försöka plugga lite och försöka få med en liten speciell krabat på en promenad.
Funderar även på om jag ska dra till stugan nu i helgen, tror att det skulle göra mig gott men är ännu inte säker. TÄNK om man skulle missa något i lilla uddevalla. yeah...

Back to psykologi.

la mia principesa, HOJ!

Kommentarer
Postat av: colis

haha vem är det som är speciell in ur life nu då?! =D

2008-02-05 @ 15:21:26
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: Lina

Höhö, trevligt igår, btw så är ja typ klar med duvetvad*. Skall bara göra ett slut på skiten osv och låta dig godkänna den :D! Pussis

2008-02-06 @ 15:11:51
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0