Ben & Jerry's, LinaRoger & Oxie!

Sitter i mitt beloved kök och spelar spel med Lina. Trevligt på en torsdagskväll, spela spel och käka glass.
Gott är det att bara kunna sitta ner ett tag och inte göra någonting. Faktiskt så känns det som om vi har lov redan nu. Men jag får allt ta och vänta en dag till.

Känner mig också bätte nu. Det blev mycket bättre när Lina kom hit, så det får jag tacka för :).
Här kommer lite bilder om hur min dag har varit;


Vattnet var avstängt idag och skiftade färg ;/.


Jag FICK misshandla min bror idag! :)



Här sitter Lina och jag & myser :)

Puss och kräm, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hiha.. Jag bara äääääääälskar Ben&Jerrys ;D
Höhö jag får tacka dig för att du släppte in mig i ditt slott (H) Hoha

2008-02-15 @ 01:03:02
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0