we'll find better days, I promise you..

Inatt blev det inget mardröm för mig, inte.. Hade en riktigt trevlig dröm men trevlig endast för mig ;).
Vaknade ganska tidigt idag men vägrade gå upp. Har på något sätt fifflat med värmen så det var kallt när jag vaknade.

Idag ska jag träffa lilla kusin och köpa juleklappar. Jag har några idéer till några personer så jag hoppas bara ekonomin håller.. Har även hittat en sak till dig, Lina ;D.

Ska bli så underbart att köpa barnkläder nu också. Nu när min lille ögonsten finns här i världen. GOD, han blir bara vackrare och vackrare.

Nu ska jag ta och duscha mig snygg tänkte jag.

XOXO

Kommentarer
Postat av: mäni

vet du baby, ni är lika. lika fina.

2008-12-11 @ 16:20:41
Postat av: meself.

mäni: Tack systeryster <3

2008-12-12 @ 15:12:15
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0