Hur ska det gå för lilla mig?

Har ringt och sökt jobb men fick ingen lycka där, inte.
Blev skickad till någon annan men självklart blev jag skickat till bemanningen. Bemanningen som aldrig ringer.
Har också fått in min lön idag och nu ska jag betala tillbaka till CSN. Jag har ju fått pengar jag inte ska få, bra av skolan att dom inte rapporterar att jag inte går i skola (Y).
Visst fan vill jag leka oskyldig och behålla pengarna, men det skulle ändå sparka mig i röven senare. Bäst att ta det nu.
Och eftersom jag emellanåt har lånat lite av dessa pengar får jag ju sota med att ta från lönen, vilket skulle varit en större summa om jag fått tummen ur att gå till skatteverket. Men icke.

Ja, detta kan ju diskuteras om det klassas som problem, men just nu är minsta sak problem för oss. Inte sant, seahorse?

Nu är det bara till att vänta till lilla Henrik på CSN ringer upp mig, efter lunch. Sedan kan jag nog börja leva för dagen.

HOJ, XOXO


Kommentarer
Postat av: cornelia

låter inget vidare hörru!! hoppas det löser sig med allt åt dig!



kramis

2008-12-03 @ 13:15:44
URL: http://cornycornelia.blogg.se/
Postat av: Linet

Ojskipojski!!

Nope.. no problemos här inte!!

See ya wouldnt wanna be yah!! :O Ooooooh snaaaaap(med fördröjning)

<3

2008-12-03 @ 13:54:25
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: meself.

Cola: Tack gumman, är säker på att det löser sig på något vis :) Kram



Seahorse: Kan inte hjälpa att jag är en trendsetter, mohaha ;D. <333

2008-12-05 @ 16:47:40
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0