ursäkta.

Jag hörde fel angående lille lillebror. Han vägde 507g när han föddes. Igår kom pappa hem till uddevalla för att packa med saker och för att träffa oss. Jag var otroooligt lättad av att få träffa honom och höra allting om allting, typ. Fick också se bilder på min lille :). Han är så liten! Och röd! Men jag har aldrig varit så stolt över en sån liten kämpe.

På lördag blir det kalas för Ella och Julia i göteborg så vi ska även passa på att hälsa på Zayda, papi och lillebror :). Åh, vad jag längtar! Hoppas bara verkligen att  allt går bra och att det inte blir några.. komplikationer, eller vad man nu säger.

Nu är jag klar med analysen på kapelle också, nu blir det till att duscha, äta och skriva komplettering på PM.

Bjuder på bilder på lillen också. (Åh, jag har en till lille :))

image131
Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0