TAKE YOUR LIFE WITH COCAINE.

Nomy - Cocaine, seriöst bästa låten just nu :)

Blir så fruktansvärt ledsen över det du skriver/säger så att det nästan stör mig. Jag vet inte om du själv tänker efter på vad du säger eller vad du gör. It takes two to tango, om du inte redan visste. Jag vet att du fattar att jag skriver om dig, jag vill bara låta dig veta att jag blir galet ledsen när jag läste det.

Just nu är jag för trött och för ledsen för att orka skriva om vad jag gjort den senaste tiden. Blev nyss klar med uppgiften vi ska redovisa imorgon, så nu ska jag sova as gött med Lina.

typ hej då eller nååååååååååååååååååååååååt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej love,
Hur går det med allt? Ville bara sæga att jag jobbar riktigt hårt på att få ledigt på din student så vi kan komma upp, jag och Emma allstå. Hur går det med allt i skolan och sånt shit? Något jag kan hjælpa dig med? Kram

2008-04-21 @ 11:40:36
Postat av: nea

Johanna: Nja, det går väl sådär med allt. Alltid något nytt som dyker upp, hoppas bara att jag fixar det. Mycket press nu.. Det är svårt när du bor så långt bort :(. Men kommer jag på något säger jag till.
Puss&Kram

2008-04-23 @ 12:38:41
URL: http://neis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0