Skönt med sool!

Sitter i skolan nu, har slutat och jag är alldeles ensam. Alla är iväg på sina egna grejor och jag har bestämt mig för att göra filosofin. Pratade med Bernt förut om att jag hade problem med den, vilket halva klassen har. Men jag har nu fått klart för mig vad jag ska göra och det känns mycket bättre nu.

Skulle vilja sitta ute i det fina vädret nu, men jag kan ju inte ta med datorn. Jag har nästan inget batteri, serrni.
Sedan kanskekanske jag ska ner och beställa tid för min tatuering eller så blir det till att åka med Mor&Åke till mormor&morfar. Har inte varit där på en brabra tag, om jag tänker efter måste det varit julafton. Det är illa. Det är även synd att man inte tar mer chanser att träffa dom. Hemskt att säga det, men vet vet, dom kanske inte har så långt kvar.
Dom håller på att renovera massor där nu, så det ska bli kul att se på.

Idag har varit en jätteskojjig dag faktiskt. Har varit på jättebra humör hela dagen, förutom när det var lunch. Är aldrig sugen på lunchen längre, men jag tvingade mig upp och åt ett knäckebröd och sallad. Jo, lite kyckling som fanns i soppan.

image122

såhär ser jag ut idag och tack för komplimangerna ^^,
Ibland är det allt kul att inte gå i mjukiskläder ;D

See ya, would't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mjukiskläder is the shit. Körde stilen idag jag med ;)

2008-04-03 @ 17:35:39
URL: http://lisalaarsson.blogg.se
Postat av: Martina

Du får snoka runt på google lite tror jag, jag har gjort den i imageready som kommer med photoshop om du har de :)

2008-04-03 @ 20:29:55
URL: http://martinamartina.blogg.se
Postat av: colis

svar: ivan är pappas kompis som hjälper han att renovera övervåningen =P Jessicas pojkvän är ivaR, inte ivan =D

söt du är! (syftar på bilden alltså)

2008-04-03 @ 22:08:07
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0