live a little, honeys.

Har nu letat som en gnu efter en krönika som jag har bestämt mig för. Det tog ett bra tag innan jag hittade en o ch jag höll på att blir garn på kuppen. Tack vare Elise och Menia blev det klart. Det var inget svårt, men för mig är det bara lite mer svårare.

Mötet med Lena Eckerdal, specialpedagogen, gick jättebra. Jag fick tillochmed sitta i en massagestol! Men jag kände att jag var tvungen att stänga av den för att när den masserade nedre delen av ryggen svankades jag så mycket att jag blev tittandes upp i taket. Vilket gjorde att jag inte kunde koncentrera mig på vårt samtal.
Vi gick igenom mina rester och satte upp en lista på vad jag ska prioritera. Det känns bra, nästa vecka ska vi gå igenom ett par saker till :).

Efter skolan idag ska jag ställa mig och laga mat till mig och lillebror och tvätta. Sedan ska jag sätta mig och göra klart filosofin. Den tar inte så lång tid att göra, har jag nu kommit på efter mitt samtal med Bernt.

Lina kommer ju idag, så jag hoppas på att hon vill träffa mig sedan :). Om hon inte är för trött och frusen så att säga :).

Vi hörs ikväll!
See ya, wouldn't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: colis

ring mig! wanna play!! =D

2008-04-04 @ 13:19:42
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: Lina

Hohoh klart jag vill träffa dig, fasten jag är helt förstörd efter att ha sovit ute en hel natt :(! Hihi

2008-04-04 @ 21:26:43
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0