Atomteori och demokritos.

Sitter nu och pluggar. Jag är ytterst dålig på att komma igång! Men nu jeklar ska jag bli klar med denna, har ju lovat Lena att jag ska vara klar tills imorgon. Men iochmed att det hänt så mycket denna veckan har jag varken haft tid eller ork till att plugga. Vilket jag får skylla mig själv för. Det som stör mig mest är att jag har så stora problem med retoriken. Alla verkar tycka att det är hur lätt som helst men jag tycker det är skitjobbigt. Jag tycker inte värst mycket om argumenterande tal.

Nu är det inte alls långt kvar tills Lina fyller 19! :)
Är glad att hon sover hos mig. Imorgon ska hon även få en överraskning av mig ;D.

Back to plugga!

see ya, wouldn't wanna be ya!

image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0