älskade frrredaag!

Just nu sitter jag på svenskan och får snart ett frispel. Håller på med en uppgift i Geografi/Svenska/Historia. Vi ska kolla på olika statsdelar där jag och Elvira har Kapelle och Gustavsberg. Inte coolt. Visst, det hade funkat bra med en utav dom, men nej. Vi ska få två. Vilket säkert kommer resultera i TVÅ stora arbeten. Yes.

Men jag ska fan inte grina för det. Nu ska jag snart kila iväg till specialpedagogen och jag har inte gjort min läxa hon gav mig. Läxan var att jag skulle skriva ner bra saker om mig själv och var jag är bra på. Ajdå.
Men jag hoppas hon inte ger mig alltför mycket stryk.

Igår var vi hos mormor&morfar och myyste. drack kaffe och kollade in deras nya renovering :). Kul att träffa dom!
Sedan åkte vi och handlade och sedan solade jag. Gott. När jag kom hem fick jag käk. Maaassor med gott. Två dagar i rad har vi ätit mys. Alltså; vindruvor, ostar, kex, chiabatta, päron, avokado, paprika, melon m.m. MUMMA!
Igår ringde jag till Claudia som äger Sköna Rum, där jag jobbade förra sommaren. Jag ska även lämna in en ansökan inom vården.

Idag kommer Linavagina och Evelinadenfina hem och det ska bli lovely!

see ya, wouldn't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0