Bortglömda känslor.

Jajjemän, här sitter man alldeles själv hemma hos andrea. tycker jag är kul iaf (Y). Blev inget pluggande idag heller inte för andrea bajskorven är en bajs.
Men förut vart det mysigt iaf. Vi gick hem till resenius för att andrea skulle hämta kläder från natalie. Det slutade med att natalie visade tuttarna, klenade på mina tuttar och sa att hon ville ha sex med mig. Då gick vi mhuahaha. Vi fortsatte vår lilla resa upp till shell. Jonas jobbade så vi stog och tjöta en stund. När vi sedan skulle dra kosan hemåt fick vi dra kosan bakåt, ajjemän. Det SPÖregnade bara helt helt helt plötsligt. Fråga mig inte vart det kom ifrån, jag är inte ens säker om jag vill veta svaret heller för den delen. Det fick bli så att vi stog kvar där och pratade med jonas. Andrea fann kameran och tvn, så där fick hon stå och betrakta sig själv. Hej självgod. Jag stog och drack mjölk och frågade om jonas ville med till ibiza. Men han slutar jobba kl 7 imorgon bitti, så det blev inget med det. Imed att vi inte kunde stå där hela natten fick vi helt enkelt ta slaget om att bli pesseblöta. Jag hade sjalen på mig, så jag virade in mig, ville ju inte messa up mitt fina lockga hår ;D. Hej taliban iofs. Hittade en påse till kaffebrödena. Det gick ju också. Men jag valde talibanen och så gick vi på vägen och sjöng. Otippat värre.

Rättegång idag också. Hej nervvrak. Kunde satikens inte sitta still, gjorde mitt bästa för att inte hosta och inte för att tala om (!) hålla mig för skratt när jesper satt och klena på mig mhuaha. Men iaf, back to the point..  det var faktiskt skönt att se honom igen, han har dock blivit så smal. Det kändes både jobbigt och bra. Fast bajs. Eller jag vet inte.


Har bara en sak och säga och det är;
image86
Fuck that, fuck that shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0