Time square can't shine as bright as you

(Måndag)


YES! Känner mig lagom lyckad när jag skulle haft utvecklingsamtal idag och psykologilektion idag istället för imorgon - OCH VI VAKNAR HALV TVÅ! Uschamej, skärpning!
Men jag gick iaf på matlagningen och kände att jag inte behövde äta på fyra dagar, men mumma var det!


Är hos Lina just nu. Ska nog flytta hit innan jag kommer på egna ben (Y). Måste ju umgås med min lilla älskling! :)
Ska söka jobb på Kvantum nu och söka lägenhet. Vill kunna greja och dona på mitt egna sätt, det är helt okeey. Våra kissisar är heeeelt söta, kan inte få nog utav dem jag vill eta opp dom! Tequila bet Lina förut för att hon trodde att Lina var en ostbit :) Sötnöt :).


På onsdag kommer Siko hem, det funkade inte hos den nya familjen, men sjutton vad glad jag är för det! Har saknat honom så det gör ont! :)


Imorgon blir det fullt upp. Föreläsning om doping, "skolfest" och teater och en massa plugg. Hoppas det blir plugg bara, är så jävla dålig på det, ja att komma igång alltså. Men nu ska jag lägga in bilder på kissiluringarna och leka<3



 

Min Kissing<3



 

Min vackraste stjärna<3

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0