Onsdag,

Just nu har jag sån fetingångest över projektet. Jag vet inte vad som händer nu. Lina och jag bestämde oss för att skita i dansgrejen. Hon vill jobba med tsunamin och jag vet inte om hon vill att jag ska vara med på det eller inte. Det börjar blir jävligt med lite tid nu. Projektet ska liksom snart redovisas och man ska vara mer än hälften så klar. Hehehe he heee ;/
Frågan är, om jag nu ska göra själv.. VAFAN SKA JAG JOBBA MED DÅ? Har ju ingenting jag direkt kan tänka mig. Och jag kan ju heller inte bara hoppa in någon annans projekt. Felet är ju att jag verkligen inte vill vara själv. Gudars..

Ikväll SKA jag iaf få någonting gjort, Evelina ska hjälpa mig och just nu behöver jag verkligen all hjälp jag kan få.. sist men inte minst så har jag upptäckt virus på min dator :S.


JAAAAAAG ÄLSKAAAAR MITT LIIIIIIIIIV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0