mrs Vinyard.

Gud vad kul det är när det går skitbra överallt liksom. Vad fan ska jag göra för projekt? Det ska snart vara klart liksom, GUD vad jag är dålig. Bara trött och jävlig hela tiden, orkar inte ta tag i det..

Var och tränade igår, gott som fan. Hoppas att jag blir piggare snart och smal omfg. Det är bal snart!! :O
Det är tusen saker som måste fixas och jag vet icke vart jag ska börja. Eller jo, jag har ju börjat med träning och diet mwhuaha. Håll tummarna för mig! Igår var den en baaautastor spindel på väggen, ha ville eta opp maj :(. Så jag kunde inte lägga mig i massagestolen efteråt för han var för nära och då blev jag lissen.
MEN evelina och dom andra två fisarna!! Det var en flygkrasch i london igår på den flygplatsen dom skulle till (tror jag). Läste det på VAKNA! the voice imorse och blev huur rädd som helst. Stog dock att ingen blev skadad. men ändå!

Nu är jag iaf pepp på min psykologianalys. Ska göra en analys om American History X ((FUCKINGLOVE!)och hur bra är inte det? :) Höh, tänker på typ alla kvällar som vi satte på den filmen som du sjääälvklart ALLTID somnade till :D. (nämner inga namn, cornelia kirpensteijn) höh :)

Naj, handlednind med Synnöve strax!
Tjing!

Skönt att du är hemma. Hör av dig när du vill och är redo att ses.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0