ja, lina kunde inte sagt det bättre.

Bägaren rinner snart över! :|

Jag har typ ingen tid fast all tid i världen känns det som. Skolan tar upp fan så mycket tid, men ändå inte..
äsh, jag vet inte vad det är med mig. Eller jo det vet jag. Kommit in i en jävla idiot-tid som bara känns rumpa. (Y)
Har inte sovit hemma sen i lördags heller.. Bara orkar inte med det, är rädd för att ens öppna käften eller illochmed andas. Så jag har varit med min älskade Evelina<3 och igår var jag på bio med Malin och Linus, så jag sov hos malin. Måste verkligen sova nånstans inatt med, måste också sitta och plugga hela natten imed att det inte går att få någonting gjort på dagen. KUL. Jag bara sitter inne på mitt jävlaälskade facebook hela tiden och dödar monster med min kanin. Det är mitt liv liksom.

längtar så det knakar i hela kroppen tills vi tar studenten, om jag nu klarar av det. Jag tycker det är mycke nu, men vänta Linnea. Vänta bara till period två!


Naj, nu måste jag försöka plugga iaf om det nu skulle gå. Men det är väl tanken som räknas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0