I'm at the point of no return.

Fucking jävla idiotkväll. Hatar det så jävla mycket. Jag fattar inte hur verkligen allt kan kännas fel på en gång, som om det inte finns något fucking positivt kvar. Jag är så fucking långt ifrån bra, men snälla, försök tycka om mig ändå. Nej, jag vill inte trotsa dig eller såra dig. Inte på något sätt. Men försök respektera mina åsikter och min vilja också?
Jag har aldrig spytt för att jag varit så ledsen men gudars vad jag spydde idag. Jag vill inte ens försöka minna hur länge jag har gråtit nu. Jag vill inte ens minnas när jag såg din rygg försvinna ut ur dörren, mitt under vår diskussion. Jag vill inte ens minnas denna kvällen alls. Eller någon av dessa dagar. Vilket det har blivit för mycket av på de senaste. Jag vill bara härifrån nu.


image84
Things will never be the same again... (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0