fucking jävla kukhora.

Sitter hemma hos evelina och pluggar. Går inte alltför bra, är bara förbannad och jävlig. Är heller inte trött för fem jävla öre. Evelina är bajs trött, hon har haft fullt upp hela helgen så jag förstår att hon är trött. Jag som bara är trött på dagen, ligger klarvaken på nätterna, hur bra är det på en skala från 1 till 2? Snäll säg.

Har feting ångest över detta sista året för jag vet inte alls hur det kommer bli. "kämpa, fan vad vi ska ta uti med skolan nu" Yeh right, den började jag köra med i ettan. Och ja, hur bra blev det? Slutade med att jag fick en massa rester och även kurser att läsa upp, NU I TREAN. way to go, linnea alvarado salomonsson. Beröm, beröm som fan. Men jag kan ju bara konstatera en jävla sak. Jag hade aldrig, alltså aldrig, klarat detta utan Evelina. Jag förstår inte varför vi slutade med våra sitta-uppe-hela-natten-plugg-kvällar. Eller jo, det slutar ju alltid med att vi spyr på något jävligt vänster. Henne däremot vill jag ge beröm, en jävla massa beröm.

JA, nuförtiden sitter jag hemma och "pluggar" har en jävla massa att plugga men de ligger bara framför mig och jag gör allt för att inte kolla på högen. bäääjs. Men hoho. Det är inte långt kvar nu, tiden går väl snabbt? eller? snälla?

Okej, nu vet jag inte vad jag ska säga om detta. Fucking lider varje dag men ingenting händer. Kan du nu säga att det är mitt fel? Sanningen är den, jag satt och väntade, väntade på att det skulle bli bra. Helt plötsligt visar du motsatsen och jag står här förvirrad som fan. Vad mer ska jag göra? Jag har försökt, gud ska veta att jag har försökt. Jag vet inte ens om du vill att jag ska försöka mera. Kan du bara berätta vad du vill?
För jag orkar fan inte detta mera - varför försöker du döda mig?

Naj, måste sova. Sötjävleln som blev 18 igår (lördag) ropar på mig från sängen. Ska upp klockan 5 och plugga, alltså om två timmar. yeh.

må väl, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0