fanimej lägre än Glocalnet!

Jag förstår inte hur man kan ha sånt hjärntvättat samvete att man kan med och ge sig på en tioåring, när man är sexton år. så jävla idiotlågt så jag vet inte vad. jävlar säger jag, hoppas fan ni inte ens kommer att kunna prata när han är klar med er. Det är iaf det minsta ni förtjänar!

Igår blev det ingen träning, min lilla Lina blev lite ledsen på psykologin så jag spenderade min dag med henne. Hoppas verkligen att det blir bättre och att du gjorde som jag sa igår. Väntar fortfarande på att du ska ringa..

Hade världens hemskaste dröm inatt också, grinade som en idiot medan jag sov och när jag vaknade. Sådär kul.
"Nea, hennes barndomskompis är bara hennes låtsaskompis" - En av rubrikerna ur tidningen jag drömde om och det var huuuur hemskt som helst.

Naj, back to plugging. Malo är hemma IGEN när vi ska ha handledning, GU så bra.

En puss till Peter för att han är söt och sitter breve mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0