Tell me that you need me.

Värre än någonsin och långt till svar.
Men det finns ändå ingenting att göra åt saken. Jag vill bara hoppa av skolan, fixa pengar så jag kan åka till Thailand och bli en jävla bartender. Eller så vill jag bara sova resten av mitt liv. 
För detta funkar inte.



Idag var jag hos Pappa<3 och firade FarsDag! Han fick as najsa blommor och en trisslott. Sedan bjöd han på svingod lasagne och hitlerfilm. Mysigt värre. Sen spelade jag och leandro spel på datorn och jag lyckades somna, som alltid när jag är hos pappa. Men vi stannade mycket längre idag än vad vi brukar göra - och det var skönt.

image92
Guillermo <3


Nej, nu ska jag ta och sova så att jag klarar av helvetet imorgon, måste bara stoppa in en toarulle i näsan för att min näsa bestämde sig för att typ pissa blod. tycker jag iallafall om.
image93
Karma <3



Ja, det var nog allt. Hoj!

Kommentarer
Postat av: cola

ur moment to shine will come =)
jobbigt i skolan eller har det hänt nått mer? får ta en fika eller nått någon dag och språkas, det var längesedan nu!

2007-11-12 @ 23:40:34
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: jag

Ja, cola, de tycker jag att vi ska :)

2007-11-13 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0