Send me a dragonfly.

Chez Amis förfan brrudar! Riktigt bra kväll i fredags, dock lite för mycket, enligt mig själv. Missade bussen men vi kunde sova hos Jörgen, Sofias far :). Hel skön snubbe. Fick knäckebröd kl 3 och sen var det sova. Hade sjukt kul med Sofia! :). Igår åkte jag och sofia in till city, käka burgare och väntade på bussen till uddevalla. Gick av hos Cola och hade myskväll med henne :). Cola lagade mat och jag lekte med Frank så länge. Han gjorde hål på både mig och min tröja. Men han är så söt så jag förlåter honom :). Sen var det bara mer film och massa mys :). Måste göra om det snart tycker jag! Jag kom hem, satte på tvn och kollade på någon konstig serie.. När den var slut såg jag vem producern var. mohahah, John Holmes moaahha.
Idag har jag bara legat i sängen och växlat mellan sömn och tv. Har också varit uppe hos katterna och busat med dom, gett dom mat och städat lite. Sjukt hur mkt jag saknar dom och jag undrar hur vi ska göra nu. Vill ju så gärna ha min kisse hemma, men får inte det för mami och åke :(. får se får se.

jag vill tatuera mig nunununu!

Det var nog allt, ja. Hoj!

Kommentarer
Postat av: cola

ja det får vi värkligen göra om! =)

2007-11-19 @ 23:16:46
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0