sanningen med dosan.

Helgen var mycket skön där ja. Hade svin kul med mina flickor<3. Lördagen blev lugn med bowling med min lille prins Linus. Sen gick vi hem och käka godis och kollade på pokemon :).
Hela söndagen tillbringade vi med att kolla på hundar han ville ha, sötjävel.
Kvällen var riktigt skön också. Dock en liten detalj som jag blev otroligt äcklad av, ett program om städjobb ingen annan vill ha. De städar upp efter mord och självmord m.m. Sjukt jävla poopäckligt. Inte nog med att snubben vad hur fucking känslokall som helst, men själva rummen var hur vidriga som helst. Visserligen måste man kunna stänga av för att klara av ett sådant jobb, men detta var ju bara för mycket. uscha.
Sofia vart hos mig och hon klippte mig snöggt ;D. Eller ja, toppa.. Sedan fick man iaf ett trevligt telefonsamtal :). Mohaha, linnea är telefonkär typ. nästan. haha.

Idag blir det nog till att plugga eller vara med min slynis linis <3.

Det var nog allt, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0