Varför ha någonting annat, när man har dig? - A S E <3

IGÅR;

Jag är glad att jag gick till skolan, jag fick mig många skratt. Menia, du räddade mig från de olidliga timmarna i skolan <3. Att bara få ligga på golvet i korridoren och göra fula ljud, skratta hejdlöst högt och bara vara, det var det jag behövde förut. Tacksomfan för det!
Annars har det varit en sisådär dag, fick reda på saker som tog mig hårt i hjärtestumpen. Jag förstår inte hur en, eller ja två människor tänker ibland. Att kunna vara okänslig och äcklig på samma gång. När hon visste hur jag kände och just att tänka på hur gammal hon är. tvi!
Men ja, var dum, be my guest. Kändes ju sådär när jag fick reda på detta, inte ens en vecka kunde du hålla dig. Tack för den, buddy! Jag som tänkte vara snäll och skicka ett sms till dig. För att visa att jag faktiskt saknar dig och vill umgås. my ass. Får väl se vad som händer här framöver.. Jag är arg och besviken och har tappat respekt för er både. Ena mer än den andre, but still. Rättare sagt, jag hatar just nu, är fly förbannad ska gudarna veta. Men som en vis liten flicka sade en gång "Jag vill inte hata, men visst fan är det lättare"

Just nu är jag väldigt glad, snart kommer min storasyster som jag saknat massor! Inte träffat på massa länge! Snart är hon här och då ska hon få pyssla med mitt hår tänkte jag :)

Och självklart vill jag bara lägga in en notis om min högra hand, min livsstolpe, ja, min allra bästa vän. Sofia Edstam.
Jag vet att du aldrig skulle göra mig illa med mening och jag vet att jag alltid kommer kunna lita på dig. Du är den bästaste i hela världen och varje dag förgyller du min samvaro med bara ditt leende. Jag älskar dig äckligt mycket så det nästan hugger till i hjärtegropen, men det är det värt! <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Din Lilla Flicka :)

Aaew du är väl världens underbaraste människa baby :D. hihi Älskar diiiiig <3<3<3

2007-05-04 @ 18:21:38
Postat av: Menia

Any time älskling. Allt för dig mitt hjärtegryn <3

2007-05-06 @ 15:53:52
URL: http://thisismyfuckinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0