känns inte helt okey, va..

Nej, verkligen inte. Och jag kan inte säga någonting heller, för ännu igen är jag rädd.
Fan vad rädd jag ska vara hela tiden. det suuuuger.
Jag hatarhatarhatar verkligen att man inte kan lita på folk också. Varför ska det vara så svårt att vara en rak människa och bara behandla folk väl? Jag försöker verkligen tränga bort allt jag känner för dig. NU ska jag radera dig ur mitt minne. Varför tänka på sånt, när man har världens bästa vänner?

Söndagar, gillar inte söndagar. Får alltid ångest, för dagen efter är det måndag. uscha, ge mig sommarlooov.
dock har jag haft en liite mysig söndag. Paul och Leandro var med mig en stund, Leandro och jag kollade på digimon, pokemon och Shanghai noon. (ja, töntvarning där men ibland får man ge med dig. och shanghai noon= lööv it) Träffade Ida en sväng, kollade Miami ink (<3 så jävla mycket) och spelade gitarr en stund. Letade lite låtar på nätet och spelade till. Hoppas jag fortsätter att spela lite då och då, så jag kan öka mina skills ;)
Nu ska Leandro fortsätta kolla på digimon och jag ska kolla på penisprogrammet.

Mamma, kom heeem nuuu, jag saknar skiten ur mig efter dig! Träffar dig imorgon bitti, typ fem minuter :( jela skiet.

Godnatt och må gott.


Kommentarer
Postat av: malin

miami ink is the shiiit, ami är så jävla het.

2007-05-13 @ 23:45:33
URL: http://rrelationshit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0