It's not a way of living.

Sötastesötaste lillbror<3
Jag satt och kollade på film där en kvinna grät sådär hysteriskt löjligt mycket. Leandro kommer in i mitt rum med uppspärrade ögon och handen på hjärtat. Frågar mig, Vad är det?!
Jag börjar skratta och frågar om han trodde det var jag som grät. haha, hans ansikte börjar mjukna till och jag säger till honom att det var på tvn :p. Han säger att det skar i hjärtat och han blev skiträdd, han trodde att det hände något och jag var jätteledsen. Heeelt söt :D
Fastän vi bråkat massor idag och igår så älskar jag dig!

älskade långhelg<3
Många lediga dagar, dock har nästan alla kännts som söndag. Vilket inte är bra, för man får ju ångest på söndagar :p. Har iaf träffat en massa härligt folk, i onsdags var sofia och robin här, ami, karin och sjävklart LinaRoger :p. Hon har typ bott hos mig de senaste dagarna, haha. Men det har varit kuul, för vi har mysigt ihop :D. Lagat väärsta maten, experimenterar som fan :D. Hon är allt en riktig bejb hon, tack för det ;D <3<3
Har sagt till mig själv att plugga en massa denna helg, men det blev pytte igår och lite idag. Men det känns rätt okey ändå.. Imorgon är det muntligt italienska prov. Hon räknade med att jag skulle ta i lite extra detta provet, för jag ligger och väger mellan VG och MVG, hon ville att jag skulle fixa det sista så jag fick MVG. Men sanningen är att jag orkar inte ens bry mig.. Jag lägger nästan ingen energi alls på att få till det där lilla extra, trots att det inte krävs mycket.. menmen..


image83
Så jävla mycket love på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0