Inte den vassaste kniven i lådan.

Tack LinaRoger och Menia Araviadis.
När ni ringde idag och jag fick höra era röster blev allt genast bättre. Ni lyckades verkligen muntra upp mig och jag älskar er för det.
Ni är så härliga <3

Min kukdag bestod av att få tillbaka arbeten (alltså bli besviken på mig själv) och italienska prov. Det var inte så svårt, men vissa delar ville man ju bara stick it up somewhere. sedan var det hemåt för att sova tre underbara jävla timmar. NAAT. Hade en obehaglig dröm som bara var obehaglig när jag vaknade, dont't ask, det var illa, haha. Försökte plugga men det gick åt helvete. Redovisningen imorgon kommer inte gå så bra, för jag har typ inte gjort någonting i min grupp och jag skäms, GUD vad jag skäms. Men just nu har jag sjukt mkt det sista och jag hoppas verkligen jag klarar detta. Men å andra sidan vill jag göra så jag har rest för att jag ska kunna ha kvar min dator över sommaren. Kommer ju för tusen spikar inte kunna leva utan den. Ja, alla på öp vet hur det är att bli tagen ifrån sin älskade dator. Illa.
Menmen.. Imåndags satt jag hos evelina och pluggade hela natten. Det var faktiskt bajskul fastän det var ständig plugg. typ. Fick iaf lite gjort.. Åkte till Ramsvik igår, trodde att jag skulle vara helt död, men det var helt okej. Evelina och jag har bestämt att vi ska köra en tävling i sommar. Den kommer innehålla pengar och ingen sömn, haha.

Naj, nu ska jag äta kött, prata lite med Ester och vänta på att pussycat dolls börjar.

Mamma Marie Susanne Salomonsson Dahlin
Världens bästa mamma.
Jag älskar dig mest utav allt!
image84

Tillsammans med Anna Sofia Edstam.
Jag saknar dig baby <3<3<3<3<3
sofia?lskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0