Its friday, im in loove.

Härliga fredag är häär! Vet dock inte vad som händer ikväll, om man ska laga fin middag med Ida eller inte. Är jävligt sugen på att göra någonting iaf. Igår var den ännu en mysig dag, eller hela veckan har varit mysigt, rättare sagt. Sjukt skönt nu när vädret är på topp och även humöret. Trots att min baby har smittat mig så är jag fortfarande på topp. Snuva och halsont har väl ingen dött av?
Imorgon blir det iaf grill och det längtar jag till, saknar min baby :)

Hade även utvecklingssamtal idag, haha. Typ första  gången jag var på BRA humör efter ett sånt möte :p. Det gick mycket bättre än vad de gjort de andra gångerna. Kanske blir det bättre nu? :)
Och såklart så är det ju fredag, alltså linneas städdag. fråga mig inte varför, men jag städar alltid på fredagar. kulkul.



nu ska jag draaaga.
kössen.

49250-22
sommar snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0