I want your blood, i want your soul.

And i want them right now.

Idag har varit en rätt bra dag, det är bra. Vi började med att laga mat och sedan gick vi upp för att ha Bodypump, med en byggklass dessutom! ramsi och jimmy var med :p. Jag la på mer än vad jag haft innan, haha. Det var jobbigt ;p. Det var inte den bästa instruktören heller, vissa saker hade hon aldrig gjort, så gympaläraren fick guida henne. Så ska det inte gå till. Kul- men tungt.
Vi kom ner till skolan, började käka. Tacopaj, och och skink paj och en massa sallad. Egentligen skulle jag bara ätit sallad, men jag hungrade ihjäl så det fick allt bli taco och skink paj där. GOTT SOM IN I. Hade bakat på Grahamsmjöl. Fyhelvete vad gott det var.
sen gjorde vi ingenting, och sen var det individuella val. Började med Kreativt skrivande idag. HÁREGU säger jag bara..  En tjej kommer in i klassrummet med en annan tjej. Jag kollar lite konstigt och tänker att dom är lite över det vanliga. Karin (läraren) frågar vilka dom är och tjej 2 pekar på tjej 1, som ska vara på kursen, och hon säger sitt namn, sedan lägger hon på: Det här är..., hon är självmordsbenägen. Va?, säger Karin och ser förvirrad ut. Tjej 1 svarar att detta är min självmordsbenägna fru och hon går bara deltid i skolan och har inga lektioner just nu så hon måste vara med, för hon vill gärna att hon ska vara vid liv halv fyra när vi slutar. Under hela lektionen sitter tjej 2 och är störig. trummar på bänken, gör konstiga ljud och är allmänt störande. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
haha.

sen bar det hemåt, låt och läste min jävla bok och somnade, vaknade halv sju. låter inte alls dumt. frågan är bara hur jag ska kunna somna ikväll. Imorgon ska jag till pappa och inte äta smörgåstårta - gråtaihjäl-

kyssen, dags för inspelad miami ink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0