I hope you understand,

Du gör min själ extra glad.

Satan i gatan, vilket underbart väder det är idag! Jag hade velat vara ute hela dagen, så jag ska nog ta mig en lång promenix snart! Gjorde lite hemma workout imorse, ska ut och gå snart och så funderar jag på om man ska ta en promenix senare ikväll också. Det är mysigt som fan. Måste följa med Moni någon gång när hon går sina 2 timmars promenader på kvällarna, kapelle och strandpromenaden. Låter inte alls fel! Hoppas jag hinner med det imorgon!

Om gårdagen då, ja.  ..Haregu. Vet inte om jag har någon större kommentar om det, faktiskt. Faktum är att allt kändes så himla bra igår, att jag tror att jag är på väg att må ruskigt bra igen. Vem vill inte göra det, liksom. Det är precis som Evelina sa, att den fasen jag har nu, den absolutaste känslan, det är det bästa som finns. Jag kommer inte ihåg sist jag kände pirret hela tiden. Eller jo, det gör jag men det var ett jävla tag sen, haha.
Visst, jag kan förstå vad alla har att säga. Rykten går och det är klart att man tror på dem.. Men det känns bra, så länge man inte går över gränsen. Jag, det vill säga.
Men han är snäll, söt, rolig och intressant.  För att inte tala om mysig. Jag tycker om hans sällskap ;D.
Bara av att bli berörd fick mig att rysa.
Jag mådde bra igår, riktigt bra faktiskt, och det känns fantastiskt.
Idag är det dessutom våran bröllopsdag, haha.

Nu ska jag förbereda mig för min lilla promenix, måste ha rätta kläder för det är så underbart väder idag och jag är så glad! :)



image72image73

Jag älskar vår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0