Den första..

Ännu en underbar dag, följd av en underbar dag! En lugn och skönt fredag i ett bra sällskap.
Var hos bamse och kollade på film. Club Dread och The Descent. Sett båda två innan, tyckte inte dom var särskillt bra, men jag brukar alltid tycka om filmer bättre andra eller tredje gången, haha. Bamse tyckte den var läskig, det tyckte inte jag. Tråkigt att jag inte är rädd för filmer, får ju sitta och skydda honom istället ;). Sedan gick vi hem till oss, något mamma inte får veta haha, och hälsade på leandro och några kompisar. Det var kul, Sofia kom dit också.. Söt som en jävel och full som en tok :). Helt sött. Gick tillbaka till Bamse och fortsatte på en film. Det var kul :). 
Känns som om att det bara blir bättre och bättre för varje gång. Eller ja, det blir det ju.
Det är mycket som känns bra nu. Förutom skolan, men den lägger jag åt sidan nu.
Jag hoppas verkligen inte att det blir regnoväder imorgon, nu när man mår så bra att våren är på väg. Härligt härligt. Var ute med bror, kf, niklas och lilljonte i det fina vädret. Att sitta på torget när det är varmt, DET är efterlängtat.

Duscha och göra mig iordning nu.

Härlig musik jag blir glad av just idag;
Blondie - Maria
Nelly Furtado - Say it right
Gwen Stefani - Sweet escape
Apollo Sunshine - Today is the day
Goldfinger - Going home
Lisa Ekdahl - Benen i kors
Misfits - Last caress
NOFX - She's nubs
Ramones - Wanna be sedated
September - Cry for you
Tegan & Sara - alla låtar från albumet If it was you




When you smile, i melt inside.






image75
Jag gillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0