och nu så vill jag sjunga, att sommaren är här.

Underbart väder de senaste dagarna! Hoppas verkligen det håller heeela sommaren! Synd bara att man inte kan vara mer ute i solen och bli brrrun. menmen. Snart slutar vi iaf skolan, fast vi har nog redan slutat. Tror nog ingen är i skolan idag, imorgon och på onsdag måste vi vara i skolan.. ska ha avslut och så. mys. Evelina och jag ska göra en musiktävling, ska bli kul!
I helgen vart det studentfest för Martina. Sofia och jag kom dit med nästan ingen öl, köpte för nästan inga pengar alls. Det var ruskigt billigt, och bra! Festen var as kul, vi spelade brännboll och kubb, dansade och sjöng. En klar tia faktiskt. Nästa dag skulle Sofia jobba, så jag åkte med henne till torp. Tråkigt att se henne gå in genom dörren, saknade henne direkt ^^, kollade lite i affärer och hittade lite jag tyckte om :) sen bar det hemåt, låg på balkongen en stund (men det var sjukt jobbigt, för det blåste ingenting alls) medan jag målade i min målabok, en liten hobby jag tagit upp igen haha. därefter, ONE TREE HILL hele dön! ;D.
idag blir det till att plugga lite och sedan åka ut till törp igen.

Nu ska jag ta och klia på alla mina 20 (om inte mer) myggbett och fortsätta plugget.
Bäst av allt är att hälften av alla myggbett har jag i pannan och på rumpan!
tjing!

image85
Vi har bara ett år kvar, ett år kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0