med alla barnen i storsalen.

Sitter jag och har bajs tråkigt. DD (DataDaniel) visar den nya sidan vi kan lägga in våra loggar utan våra datorer. jaj? Jag gör detta ist.

VÄLJ MELLAN:
Katt eller hund: kan inte välja, katter är mysigare, men hundar.. är ju också mysiga..
Kaffe eller te: kaffe
Chips eller nötter: nötter
Skinka eller korv: Skinka
Rött eller grönt: Rött
Mobil eller mp3: kan inte leva utan mobil, fastän jag inte har vänner som ringer ^^, musik is everything.
Berg & dalbana eller frittfall: inget förihelvete
Hårspray eller hårgele: Hårspray
Hallon eller jordgubbar: smulgubbar
Höst eller vinter: Vinter, jul&nyår ^^,
Dvd eller vhs: BÅDA!
Sjö eller hav: hm. Öresjö.
Ica eller konsum: vad är billigast?
Ödla eller orm: orm
Sol eller måne: Sooool
Skateboard eller inlines: i wanna be a skatergirl
Snowboard eller skidor: snowboard på het sant ftw

JA ELLER NEJ FRÅGOR? HAR DU NÅGONGÅNG:
Cyklat utan händer: Ja, men inte mer än två sekunder! 
Druckit så att du spytt: man ska supa tills man spyr eller inte supa alls. ;)
åkt rullstol: biblotekets rullstol. ja :p
gjort en bakåtkullerbytta: jupp
köpt godis för över 50 kronor: självfallet!
haft träningsvärk: ohja!
önskat att du var det andra könet: haha, absolut
Velat vara ett djur: javisst
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt: faktiskt :o
Tyckt Harry potter vart bra: Klart :)
Hatat choklad: bara när man smällt i sig för mycket och mår uselt illa.

HUR:
Sätter du på dig strumpan, först höger eller vänster: mest från höger
Tycker du om ?gulbil leken?: den är ju bara kul om man är den som slår ;)
Mycket pengar har du i plånboken: videoselfkort, bankomatkort, tomt hundrakort och kvitto ^^,
Mycket är klockan när du svarar på det här: när jag började typ 10.30. nu 18.48
Många kontakter har du på msn: 139
Fick du detta test: av elise.
Spenderar du en regning dag: en mysig människa och skräckfilm.

VAD:
Tänker du på just nu: att vi ska ut och öööla :)
Tycker du om sushi: äter hellre hundmat.. tror jag..
Åt du senast: pommesfrittes bricka på fyrkanten :$
Drack du senast: min favvodryck för denna sommaren. bonaqua citron.
Gjorde du för 5½ timme sen: satt och tjöta med Martina på solorama.
Har du för färg på dina underbyxor just nu: öhm, grön, blå, svart, grå..
Är din originalfärg på håret: bruuuun
Behöver du just nu: pengar, körtkort, öl och en sofia och menia.

VARFÖR:
Heter du det du heter: för att mamma ville det. men skulle kanske hetat Lea.
Valde du dom kläder som du har på dig just nu: Det är varmt och jag gillar mina blåa shorts.
Sitter du vid datorn just nu: för att tjöta på folket att dra tidigare till landbadet.
Svarar du på detta test: för det är skoj ;D


Kommentarer
Postat av: typ mäni

jag behöver dig alltid alltid alltid! och nu kommer jag träffa dig varje dah för vi går i samma klass! :D:D <3<3

2007-06-06 @ 14:44:01
URL: http://thisismyfuckinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0