Det är inte lätt när det är svårt.

stackars min lilla lille :(. Ligger i frankrike med magsjuka. hela familjen gör de. Tydligen hade kf körtelfeber-hejkon-pejkon innan de åkte. bajs. Leandro blir alltid sjuk när han är utomlands. Tycker han kan komma hem till mig nu, saknar haaan :( Men han kommer på löördag :). Lite ironiskt att jag saknar han så mkt, när han väl är här vill jag sätta en gaffel i ögat på han och önskar att han flyttade till kina. Men nu vill ja ha han hemma :)

hihi, igår ringde tobbs och frågade om ja ville ses, de ville jag ^^, satt och tjötade och gosade med sikoo<3. efter det fikade vi lite med pia och frankey, träffade malin och linus och gick och grilla, mummmaaa. Efter det stack jag och tobbs hem till han och sooofta, båda typ somnade i soffan haha. fast det gjorde han :O. sen satt vi och tjöta och siko ville ut och  kissa. så vi följde mig hem också. sen kollade jag bort mot gamla willys, såg nåt som såg ut som en hund. herregudars, tänkte jag. En lös hund. men nejnej, det måste vara en katt. nejnej, det är EN RÄV :O. Han gick mot mig och stannade framför mig. Attans tänkte jag, att jag inte hade kamera. Jag tyckte han var söt och döpte han för Boppe :)

Idag var det fika med jobbet, Elin fyllde 24 igår :). Sedan blir det träffa kåss, gå till pushing the pins för lite ifyllning och sedan leka med kåss. gotti
och imorgon blire middag :)

men kössen då.

They say that life is for learning
Well, teach to me to live
While I'm here
Messages twisted and turning
What should I give
Make it clear

- i wish.

Kommentarer
Postat av: sofia

låter som om du mår lite bättre bejb ?

2007-06-21 @ 14:11:31
Postat av: nea

nja, kanske inte...

2007-06-24 @ 01:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0