sanningen gör ont.

Att de man trodde sist skulle svika... jaa.. Men ja. Var och campade i helgen. Hade sjukt roligt, det var helt underbart. Men dock slutade det inte underbart, illa. Men det är som det är nu, tråkigt som sand i ögat, men sant.

Annars, vad gör jag dessa regniga dagar? Jag jobbar och sliter röven av mig, är jämt hemma hos pia och ja.. inte mycket mer.. Mamma min är nog lite svartis.. Men vem kan klandra henne, som har en dotter som mig.. (?) skämt å sido, min mamma är inte ofta hemma pga av den dumma stugan. om ändå stugan låg i källaren. vad bra det hade varit. Snart är det krogendags och det kliar i fingrarna. Jag kommer snart bli stor, jeeej.  undrar bara hur jag ska få ihop hela dagen, när det är så många som vill fira mig :p. haha. dessutom vill jag pierca mig och tatuera mig. men jag ska nog lyssna på Sofia (och faktiskt lyssna) och inte göra det. inte nu och inte i ansiktet :p.

Min blivande man gick precis ut och jag sitter här med Pia. Vi ska ta en drink och vänta på manligt besök, haha.

Och min laddare bestämde sig för att gå i pension, så det blir inte mycket internet och inte mycket bloggande för mig på ett bra tag.

kössen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0