today is the day.

mohahha. sitter och snackar med mark på msn, han är kuuuuul. jävla snubbe alltså :D
sitter och dividerar om vem som är kul och han försöker, gott folk, han FÖRSÖKER vinna över mig. Sen när har någon vunnit över mig ;D. Naj, det går inte, kram baklänges, du är kuligare, end of story!

..och det är bajskallt i min lägenhet. tänkte att jag skulle vädra lite. så jag sprang runt och plockade lite, bäddade rent i sängen och så.. PLUS att jag pratade med den där kuliga! (som är bajskär i mig) Så jag glömde av att stänga fönstrena och balkongsdörren. shitmygod. mamma kommer döda mig för jag har antagligen dödat hennes blommor :$. men mest är det synd om mig, för jag fryser om fossingarna!

back to städa iaf. måste ju duscha och massa tvätta och massa sånt. illa, det är hårt! :o

Amy Diamond rocks :D. hahaha.
och se nu, kram, jag sitter och gråter över dig ;'(

nu äre bara ca sju timmar, sen är du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0