theres only us, theres only this.

Att göra idag;

- Skriva klart italienskan, läsa in den.       klar
- skriva lite om jehovas vittnen, samla lite info    klar
- sortera alla saker, alla papper
- läsa om historiesyn            klar
- läsa om aktör- och strukturperpektiv.
- välja ämne till historia fördjupning.

hahaha, jag såg eric på mtv idag :p låten var inte överdrivet bra, men cool nog för att vara ifrån uddevalla ;).
Nu är jag lite trött på att plugga. skulle dock behöva sitta en liten stund till. 
men jag ska göra mig iordning, inte gå i denna snygga outfit som jag haft idag. ida klagade ;D
sen blire museét (kaanske)och sedan tränis :)
sen blire ännu mer plugg och fortsätta på listan, muhu.

hajsvaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0