Theres nothing I can say.

to change that part..


Även om jag mår sämre än vanligt, så låter jag det inte gå före er. Jag vill att ni kommer till mig och berättar hur ni känner och tänker om saker och ting. Jag kanske inte kan hjälpa till, men jag får åtminstone veta vad som pågår i eran hjärna. Och jag kommer alltid göra mitt bästa för er, det vet ni. <3


E - Han är inte värd dig för fem jäkla öre. Du är bättre än det.

Idag vill jag bara spotta alla i ansiktet, eller helt enkelt bara utrota vartenda jävel som lever. Men hur skulle det gå? ^^,

Har slutat nu, men sitter i källaren med Elise och väntar på att Evelina ska sluta och att Ids ska ringa. Vi ska fika, jag är vrålhungrig. Frågan är om det finns någonting jag kan äta ;/. Annars blir väl vatten bra, haha, NAT! Sedan ska vi hem till Evelina och städa lite, mysa till det och sedan ska vi plugga. Ska ha en plugg dag idag. Lina ska också med. Om jag känner mig och Evelina rätt, så kommer vi inte få mycket sova inatt.. muaha ;D.

naj, nu ska jag kolla på L word (:

köss kram
leverpastej


i heart you.

Kommentarer
Postat av: ida ida ida ida

du är en leverpastej.

2007-01-31 @ 14:20:15
Postat av: nea nea nea nea

den som sat' han kan va't.

2007-02-01 @ 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0