sunday bloody sunday.

Idag är en tråkig dag. iallafall nu. jag vaknar av att telefonen ringer, kollar vad klockan är. känner hur ögonlocken riktigt ber om att få vila en stund till. så jag sätter klockan på 11.15. vaknar då och vill inte gå upp. men jag masar mig upp ändå. jag vill ju kunna sova inatt, lix. tänker att jag ska kolla när filmen som jag ville se på Frideborg gick. attans. klockan tre. det hinner jag inte, för jag ska träna kl fem.
hoppas jag inte får lika mycket träningsverk sen som jag fick förra veckan. jag kände mig jätteklen och jättepatetisk. maha.

igår käkade jag middag hos makarna. sedan kollade vi på film. efter halva filmen blev sebbäs hem till en fritidsgård, maha. ;D. men det var trevligt. fick träffa Siri för första gången. henne har jag ju hört mycket om. det var skojsigt.
efter 00.30 kanske, så åkte dom ner till stan. och vi forsatte kolla på film.. haha.
jävla konstig film, Kill your darlings.
det blev senare, jag blev bajstrött. så jag ringde leandro och gick hem.
sedan träffade vi en full blom, som hade fått en smäll av -plats för spya- hampus lilja. uscha.
väl hemma, satte jag mig och gjorde armband ;D.
två blev det och dom blev fina ;D.

nu när mitt nagellack har torkat ska jag lägga mig i sängen en stund och kika lite Dharma & Greg och sedan blire frulle ;D.

kössaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0