another day, my friend.

Idag har jag sovit inte alltför länge men mindre än jag velat. sedan ringer ida och säger att jag ska med henne hem. för att undvika att gå tillbaka till sängen, sa jag ja :). sett film, käkat pizza och blivit spöad i bordsfotboll. ajaj.. men jag kickar ditt ass , anytime! har dessutom spelat lite gitarr, nu jävlar ska jag hitta en kurs! det är kuul. sebbä blev allt lite förvånad när jag kunde vissa ackord ;). hoho.

imorgon är det skola igen och det första jag ska göra är att boka möte med specialpedagogen Gun-Britt. det behövs! ska också höra med syo om hon inte kan lägga upp nått jävla schema till mig. för jag ska klara detta nu, palla hoppa av ;D. Ids, no offence!

haft en bra idag, till skillnad från igårnatt. Men allt löser ju sig tillslut ;D.
och nu ska jag sova för att jag ska kunna gå upp imorgon.

ett litet ps bara; Mark ,du är en svikare (U).


49250-24

Kommentarer
Postat av: idaaaaaaa

fyfan vad du krossade mitt hjärta nu. vet inte hur jag ska överleva. ska leta upp lim nu, men det blir svårt. don't break my heart one more time :'(

2007-01-08 @ 23:47:38
Postat av: Lis

neis .. jag ser ju inte vad det står >_>

2007-01-09 @ 18:54:06
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0