where the stars go blue.

Menia fyller 18 idag <3

MENIA.

Idag ha varit en ganska okej dag, sov hos Evelina igår.. Det blev senare än tänkt, men om det finns några tjattermajjor så är det fanimej vi.. Helt plötsligt var klockan myycket. Men det var härlig, förutom den översvämningen hon fick på toan, haha. Men som tur är så har Evelina golvvärma på toan, så det tog inte lång tid innan det torkade. kjempe grejt. åter till dagen. Precis som de senaste dagarna har jag varit med glad och positiv än vad jag har varit de senaste veckorna. Och detta beror på massa olika anledningar, men de flesta vet väl om en utav den största.. ;). Jag har även börjat med Rivstartveckor nu igen.  Det känns både bra och lite mindre bra.. Jag blir ju sån grinkuk när jag inte äter vissa saker, men jag går ju ner i vikt så då ser jag det som en fördel. Fast nu när jag är gladare kanske det inte märks som det gjorde ;D. Ida lagher sa idag; fan vad skönt att se nea så glad..
haha, jag har inte varit det trevligaste mot er antar jag, sorry about that ;D.

mycket smsskrivande som vanligt, borde snart få blåsor.
haha, helt sött :p

Jag vet iaf att detta är bäst om min kära lillebror inte vet någonting om, haha  :p.



49250-67


Och för att jag är glad nu, lägger jag upp en bild som jag vet sofia tycker om ;D.
<3<3<3


kyssen ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilken söt bild Nea :)

2007-02-27 @ 22:34:18
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vilken söt bild Nea :)

2007-02-27 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0