Told you so.

underbara, underbara, underbara lov!
Det är inte ofta man hinner njuta av ett lov och känna att man ändå får den tid man behöver för att bara släppa taget om den stressande, hemska vardagen. Har haft en så sjukt bra vecka, tillsammans med Sofia. Ja, det var ett tag sen vi umgicks, på riktigt liksom.. Det är oftast träning och sedan skiljs vi åt. Visst pratar man på träningen, men inte så som vi borde. Men det har vi denna veckan och det känns fantastiskt! Det har hänt mycket kul saker på lovet också, vi har träffat Niclas och Bamse. Det har gått FYRA år sedan vi umgicks senast, då var man ju jätteliten och jobbig. Sjuan liksom ;D. Niclas har flyttat hit for good liksom, och vi ska flytta med till Ed! Haha, gött det hade varit!
Inte alltför mycket träning jag hoppats på, men det duger. Haft viktigare saker för mig ;), maha.
Ett par stora händelser är ju också att vi kommit hem 6 och 4 varje dag, då åke varit vaken haha. Igår/imorse kom jag hem sju, började städa och kolla på tv. Tänkte att det inte skulle spela någon roll om jag gick och la mig, skulle ändå upp tiidigt.
Jag har HÅLLT i en orm, också coolt. Och dessutom har jag träffat världens sööötaste hund! Det är Bamses hund, en pitbull som heter Sisqo :). Dock jävligt lat. Men det är en av få pitbullar man inte blir rädd av, haha. Tillochmed Sofia är orädd :D.´


Emma och Andreas var här en sväng idag, de var i Karlstad igår och kollade på hockey. Det var mysigt att dom kom hit, förutom att jag var det mest osocialaste som exixterade just då. Är man trött så är man.. höh, mysigt.

Nu ska jag ta och kolla på One Tree Hill, lägga in bilder på bd och sedan sööööööööva! Kommer somna som ett barn sen.

Kössen ;)

(För att härma Evelina lite) Musik: The Used - Noise and kisses


jag och sisqo


Och här är pipan som jag och älskling har köpt :D
pipan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0