Theres a new secret i have found.

Redan har jag haft en ganska dålig dag. Börjar bli för många av dom igen.. Spelar ingen roll om det är så eller stora saker, blir ju ganska irriterad för allt. Först vaknade jag av att Evelina inte vaknade av alarmet. JAG fick gå upp och väcka henne, haha. Jag går och lägger mig, hon ligger kvar en stund, reser sig när jag ropar på henne att gå upp. Hon händer lampan, jag har knappt något täckte och ljuset i ögonen. PLUS att hon sätter på nyhetsmorgon på absolut högsta volym. Sedan var det barnprogam och simpsons jag var tvungen att lyssna på. När klockan närmar sig sju säger hon till mig och Lina att vakna, jag säger att jag redan är vaken och hon börjar hoppa i sängen. Då blev jag gött irriterad och röt mot henne "sluta för fan evelina, jag blir fan så grinig på dig, fan vad grinig jag blir" - ungefär. haha. morgonhumör? Jag ligger kvar ändå tills klockan blir äta frukost. Jag ställer mig och steker ägg, arg som ett bi. Sätter mig vid bordet med de andra två jävlarna som bara förstörde min morgon ;D. Till slut slutade jag vara arg och började prata lite med dom. Jag är inte alltid så bra på att vara arg på folk ;D.
Det är rätt tråkigt faktiskt.

Sedan kom jag på att jag råkat ta bort msn från datorn igår, fick nästan spel på historialektionen. Ida var en räddare och gav mig msn igen. Men den funkade knappt, så jag tänkte att jag skulle skicka de smileysar jag använder mest till Mäni för att de antagligen skulle försvinna. Arg som jag var fick jag ännu en gång bli räddad av Ida, och denna gången funkade det. Så just nu ligger jag mittemellan bra och dåligt, haha.


Jag får sluta vara sån grinkärring ;D. Såna är ju inte kula alls, maha.
Men tanken på Webdesign sen är inte helt roande. bläbläblä.

Har införskaffat mig lite låtar idag, bla Amy Diamond - It can only get better. Hon är kung, gott folk. naj, i'm off, ska förska plugga lite.

OCH, ingen lunch för mig idag -gråtamyassoff- . Den är pannkaker! självklart när jag inte kan äta det, så är det det! GAH. HITLERMATTANDER.

kösshey, ida är gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0