If only i would wake.

Igår var det hjärtedagen, ja.  Fick dela en liten del av den med min hjärtevän Sofia. Det var sex år igår, och dom bästa 6 åren. Herregud, tiden rinner fort. Är så sjukt glad att du varit min i sex hela år. altiid, baby <3.
Hade köpt ett halsband till henne, som jag egentligen hade tänkt att vänta med att ge henne, men jag kunde inte hålla mig. Hon fick choklad också :). Det fick jag med, men den får jag vänta med att äta. Väärsta söt var den :). Sen gick jag hem och myste med familjen. ;D.

Idag har iaf varit en jättedålig dag, haha ;D. Tur att Ida kom till min våning och gjorde den lite bra iaf :p. Längtar tills det är fredag eftermiddag, då man vet att man kan slippa gå till skolan på en vecka. Måste dock plugga massor på lovet, suuuuuuugavmig.

naj, time for vänner om fem minuter.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0