I väntans tider..

I lördags när jag och Sofia vaknade upp sa jag att jag hade ont i halsen. Hon sa förlåt, men jag sa att det är lugnt, jag blir nästan aldrig sjuk.. Ha! Sen i söndags har jag legat i sängen och soffan konstant. Skönt iofs, men jag undrar om inte liggsåren kommer snart. Det är också tråkigt att vara sjukt.. Det första man tänker är; åh, vad bra. Nu kan jag plugga lite.. eeeeeh. Jag läste igenom de olika historiesynerna, vilket inte tog himlans lång tid. Uscha mig. Inte kan jag träna heller, inte ens ut och gå.. eller, kan kan jag väl.. Men det är nog inte så bra..
På nätterna är det som värst. Jag kan inte sova och huvudvärken tar över och jag får lätt för mig att någon borrar i mitt huvud. Jag hostar så jag får så ont att jag nästan gråter. Känns också som om blindtarmet, eller vafan som sitter där, ska sprängas. På eftermiddagen trodde jag att det skulle bli bättre, men nu är jag ännu hesare och näsan är täppt. Jaha, antagligen får jag väl stanna hemma en dag till.. Men jag går nog ner till Moni en stund imorgon, om jag är hemma. Vet att det inte är bra att sola när man är sjuk, men ändå.

Hade hur kul som helst i lördags förutom att den där 45-åriga greenday wannaben var på mig. euh..
Menmen, jag hoppas att det blir mer av det. Festen alltså, maha.

Nu ska jag försöka somna, efter jag spelat donkey kong. herre, jag har inte spelat det på ett bra tag nu.. Måste förbereda mig tills kf kommer hit.. (:

puss och kram
skumbanan

sjuukis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0