hey, fight fair.

Syskonkärlek ja.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, men det gör mig ledsen. Jag tycker inte om att veta att det finns mycket mer för den ena.. Men det märks, och gör ont. menmen, what to do, what to do..
Imorgon fyller Markeli år, då blir det fira honom och massa sånt kul. Har köpt en grej till honom tillsammans med ida, men det nämns inte här inte, maha! ;D
Köpte också present till Sofia också.. :) Det var fint iaf.. Men det blir massa mer, för jag missade julklapp till henne ;D.
Var i skolan idag, har ju inte varit där på en vecka :o. massa sjuker. Nu är jag snaaaart frisk igen. Göttans. Kul att jag varit på massa bra humör idag ;D. Fast när jag slutade skolan var det inte så kul längre ;D.
Och just nu har jag ingen lust att blogga, jag vill bara lyssna på falloutboy och softaaaah. ;D

peace out
stay black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0