sweet saturday morning

Vaknade gött i morsans säng och fick en go frukost. Kollade ner på mina fötter och ser ett par orangea tår. Mamma och jag hade fotbad och masserade varandras fötter. Den enda krämen som var tillgänglig var dessvärre Dove Summer Glow. Så jag ska nog inte visa händer eller fötter på ett tag.
Igår var det också mys med lite av släkten. När dom åkte satt jag och mamma och tjöta med philip och leandro ett tag, sedan gick dom ner till GG. Jag kom också precis på att jag inte kommer gå ut på typ, tjaa, tre veckor kanske. YES. jävla idiotfylla. Det roliga är att leandro höll på att göra samma tabbe igår. bara att han glömde hämta ut jackan ur garderoben. Om det ändå var så för mig. Jag fattar verkligen inte, för det är INGEN som vet NÅGONTING om min usla jacka. Ingen har sett eller hört något. Alla som vi var med var lika fulla för att fatta något. Fan också.
Byta lås blir det till att göra idag, yes. Linnea får betala nytt lås, god jul för fan.


Naj, jag orkar inte göra något speciellt idag. Skulle ha varit med Martina och Sofia, julmysat och agassis sen. Men kära vänner. Jag bangar, sårre.

Nu ska jag lägga mig i sängen och fisa lite, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0