I cannot sleep, i cannot dream tonight.

Sitter hemma med en massa smink i fejjan. Köpte lite smink idag för att man skulle se någorlunda bra ut imorgon på julafton. Kom också på att jag verkligen måste ut till torp men det hinner jag inte. Det stänger fem och det tar ett jävla tag att komma ut dit. Bussen kommer ju säkert också vara försenat pga alla folk och sedan tar det ju lång tid att bara komma till affären + kön. Som tur är sa mamma att hon nog kunde åka ut imorgon och köpa mitt plagg ^^,
Det är ju bara för bra, dumt bara att jag också vill ha den hos pappa imorgon förmiddag ;(.

Igår var bara soft. Jag fattar inte att jag är så jävla trött nu när jag har lov. Jag är twice as pigg på vardagar när man har plugg att göra. Kollade film, sen åkte vi hem och sov. Helt död må jag lova. Fem minuter efter att jag vaknade imorse åkte vi in till stan och jag började handla julklappar. Så det är det jag ska göra nu, slå in dom och måla naglarna. Hårfärgning blir det kanske, om jag orkar mig ner till willys, vilket är SÅ mycket tvek, miiih.

you are my sweetest downfall, HOJ!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tillbaka:D God jul på dig också! KRamisar

2007-12-23 @ 22:16:55
URL: http://www.emmapemmaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0