hate to show that i lost control.

sitter hemma hos cola just nu och väntar på käk, gotti. Var förut ute hos lina en sväng, lät Frank och Tyson träffas. Ja, det gick nog mer än bra, de lekte konstant i en halvtimma och jag vill nog inte veta hur länge dom hade hållt på om inte cola burit frank till bilen moaahah. Var också uppe hos martina efter att cola hämtat mig. kollade på lägenheten och hälsade på min föredetta katt. fucking heartbreakiiing. hatar att inte ha henne. men hon rev mig på bröstet när hon fick syn på frank och det är jag faktiskt glad för. (?)

iochmed att jag har så jättebra minne så vet jag ingenting om vad jag gjort de senaste dagarna, typ. jag vet iaf att cola fått körkort och att hon kidnappa mig i sin systers bil i två dagar. ojojoj. :)
nu blire krubb och sedan blir det IDOLFINAAAAAL! längtat hela veckan aboooo ;D.

Ja, det var nog allt, hoj!

image96



(FUCK) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0